Friday, March 31, 2006

Kehadapan kawan-kawan sekalian,

Pertama sekali, biar saya beritahu anda semua bahawa tidak kira betapa buruknya/sedihnya keadaan sekarang, semua rasa kesedihan ini pastinya akan berlalu. Setelah peristiwa ini menjadi cerita sejarah, anda boleh nampak bahawa episod ini berjaya menjadikan anda insan yang lebih kuat dari segi emosi and juga bertambah bijak. Saya bersama merasai kesakitan hati anda. Kadang-kadang, perasaan sakit itu bukan sahaja dari segi emosi tetapi kesakitan fizikal turut dirasai, terutamanya di bahagian jantung dan dada. Seolah-olah ditumbuk berkali-kali. Tolong percaya bahawa pada akhirnya, akan ada kebaikan yang dilahirkan dari pengalaman pahit ini. Ingat! Walaupun keadaan yang buruk menjadi lebih buruk lagi jangan sekali-kali putus asa, saya akan tetap berada disisi mu (kalau bukan dari segi fizikal, dari segi roh).

Ia adalah harapan saya bahawa pada masa ini, anda semua sekarang sedang berguling-guling dilantai sambil ketawa. Kiriman ini bukan mudah dan telah mengambil banyak masa dan tenaga saya.

Kasih dan Sayang,

Pu

No comments: